Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

MIN FÖDELSEDAG ♥

Publicerad 2013-12-30 13:15:00 i Foto, Högtider,

Fyllde ju år igår (27:e) och då bodde jag på ett femstjärnigt hotell som heter Chatrium, jättefint var det och vi bodde i värsta sviten ♥ Jag vaknade typ fyra för jag var så "excited" men sen så somnade jag om, familjen kom in och sjöng och jag fick presenter. Jag visar mina presenter i nästa inlägg! 
 
Sen så åkte pappa, Hanna och Lisa tillbaka till vårt "vanliga" hotell och jag o mamma stannade kvar och badade i poolen :) Efter det kommer vi till det bästa, shopping på MBK (visar det jag köpte i ett annat inlägg också)! ♥
I slutet av dagen åkte vi på ett ställe som kallas Asiatique där vi åkte ett gigantiskt parisehjul, åt god mat på en resturang och gick och kollade i butikerna. Vi var där med men morbror Johan och hans fru Orapan, av de fick jag 2000 bath i present :)
 
HÄR KOMMER BILDER FRÅN MIN FÖDELSEDAG!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kunde inte ladda upp mer bilder i samma inlägg 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela