Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

HANNAS FÖDELSEDAG ♥

Publicerad 2014-04-26 19:10:00 i Foto, Högtider,

Idag var det Hannas födelsedag, grattis om du läser! ♥
 
Jättekul dag var det, Fanny sov hos mig på fredagen så hon var med på kalaset idag. Förmiddagen spenderades så att jag och Fanny sminkade oss och tog kort. Sen kom släkten och Hannas kompisar och då fikade alla, efter det var det dags för femkamp som mitt, Hannas och Tyras lag vann ;) När vi vunnit fick alla godis sen gick vi till lekparken och körde burken hahahah.
 
När alla gäster åkt hem (förutom Fanny) grillade vi och nu sitter jag och Fanny framför datorn. Vet inte om hon ska sova över en natt till, ska fråga men vi får väl seee ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela