Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

PÅSKLOV

Publicerad 2014-04-23 13:23:00 i Foto, Högtider,

Ja, somsagt så är det påslov nu, skolorna där jag bor har påsklov senare än alla andra men jaja.
 
På torsdagen då vi fick påsklov gjorde jag typ ingenting, men på fredagen sov jag över hos Linn och vi hade sjukt kul även fast vi inte gjorde något speciellt,
vi pratade mest å så men jag skrattade som jag inte gjort på länge haha <3.
 
 
Sen i helgen så har jag blandannat sålt på en loppis, jobbat åt mormor & morfar och gått på påsklunch hos farmor och farfar med släkten. 
 
 
Igår var jag i Valbo med Fanny och shoppade (kan visa grejerna jag köpte sen) och sen sova jag hos henne ♥
 
 
Idag ska jag bara ta det lungt men ÅÅ vad jag längtar tills imorrn för då åker jag & mamma till Stockholm! Vi åker tidigt, runt sju, och när vi kommer fram ska vi först gå på Kungsträdgården (kommer helt klart bilder) och sen ska hon gå på möte och jag går för att äta lunch och sen kommer det roliga...shopping! ♥ När hennes möte är slut så har hon bokat en överraskning, hmm...? ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela