Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

9 DAGAR KVAR

Publicerad 2014-08-12 15:56:35 i Resor,

9 dagar kvar... Men till vad?
 

Jo, om exakt nio dagar så tar jag och mamma planet till Thailand och inte bara på en kort semester, vi har hyrt ett hus som vi kommer att bo i hela det nya läsåret som kommer. Där kommer mamma jobba med sitt företag och jag kommer plugga på en skola som heter Sofia Distans som finns i princip över hela världen för ungdomar som uppenbarligen inte bor i Sverige. 
 
Pappa, Lisa och Hanna kommer stanna i Sverige pågrund av att pappa har ju jobb här osv, men vi kommer träffas igen i oktober då jag och mamma kommer till Sverige och stannar tre veckor och sen igen i december runt jul, min födelsedag och nyår. När det börjar bli vår kommer dom ner till Thailand och stannar i ungefär 1 och en halv månad. 
 
När jag får sommarlov åker vi tillbaka till Sverige och stannar här hela sommaren innan vi sen återvänder till Thailand igen. Vet inte hur det året kommer bli, om hela familjen åker eller bara jag och mamma igen, men det är lååångt kvar dit. :)
 
Längtar sjukt mycket men kommer också sakna alla fina vänner här i Sverige... 
 
Iallafall har dagen sett ut så att på förmiddagen föjde jag med Pappa, Hanna och Lisa till lågnäs så satt jag där och läste ett tag innan vi sen åkte till macken och tog en liten lunch. Har inte gjort så mycket sen vi kom hem men nu tror jag att jag ska kolla på ett avsnitt av Gossip Girl, en av favvoserierna! 
 
Ha det så bra, kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från Spanien.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela