Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

REGNIGT OCH DEN BÄSTA AVSKEDSFESTEN NÅGONSIN

Publicerad 2014-08-17 19:44:15 i Vardag,

 Hellooo!
 

Idag så har det regnat i princip hela dagen och alldeles nyss så smattrade det jättehårt på rutan samtidigt som det börjar mullra. Vissa personer hatar ju åska och regna osv men jag tycker det är supermysigt!  
 
Idag så vaknade jag upp hos Linn eftersom jag och Shaimaa sov där men kvällen innan så var det inte bara vi tre... När jag kom och knackade på hos Linn öppnade hon och Shaimaa och dom sa att dom hade gjort i ordning film och snacks ute på hennes veranda så vi gick dit och när jag klev ut på den hoppade alla tjejer i min klass fram och skrek "ÖVERRASKNING!". 
 
Dom hade alltså planerat en avskedsfest till mig sedan två veckor tillbaka och på verandan fanns massor av balonger, det fanns kladdkaka, chips och popcorn. Ni kan inte fatta hur glad jag blev, det finns verkligen inte bättre vänner. För att toppa allt så fick jag även presenter vilket var så himla sött av dom, om ni läser detta så ska ni veta att jag älskar er! ❤️
 
Dom stannade till lite efter elva och sen när dom hade åkt hem fixade jag, Linn och Shaimaa mer popcorn och kollade på en film innan vi somnade.
 
Hade verkligen en superhärlig kväll/natt och jag hoppas att alla vi kan göra om det någon gång.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela