Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

GOTT NYTT ÅR!

Publicerad 2014-01-01 06:59:03 i Foto, Högtider,

Gott nytt år på er, lite i efterhand! Hade en superkul kväll igår, på dagen fixade vi mest i ordning nyårspynt i lägenheten (vi har flyttat från vår pyttelilla etta till 140 kvadrat eller vad det nu var) och köpt snacks. Sen runt klockan sju kom alla gäster och vi pratade och allt möjligt. När klockan var åtta åkte vi till en resturang som vi hade reserverat platser på, åt mat, pratade och spelade kort hahah :) Efter det, när klockan var ungefär halv elva åkte vi hem till Johan och Orapans lägenhet och var på deras tak med pool. Där satt vi och käkade snacks och väntade in tolvslaget ♥
 
 
 
Hannas fina glasögon ♥
 
 
Oj, vad trött jag såg ut på den bilden...
 
 
 
 
 Blev inte så bra bilder pågrund av att det var så mörkt...
 
 
♥♥♥
 
JAG ÖNSKAR ER ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela