Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

LONG TIME, NO SEE

Publicerad 2014-07-27 20:05:01 i Vardag,

Hej!
 

Just nu sitter jag och skriver på min nya Macbook Air, helt sjukt vad länge jag velat ha den och nu är den min! Vi åkte förbi elgiganten idag och köpte den, dom hade sänkt priset med 900 kr så vi passade på eftersom vi ändå skulle köpa en lagom till jag börjar skolan igen.
 
Senast jag uppdaterade var ju innan Spanien vilket var riktigt längesen, men har liksom inte haft tid... Spanien var iallafall sjukt najs och jag saknar det super mycket. I morgon ska jag, Fanny och Shaimaa till Grillnatta vilket ska bli jättekul och sen får vi se om Fanny kanske sover hos mig.
 
Nu har jag inte jättemycket mer att skriva så jag ska väl ta och avsluta inlägget, lägger bara upp nån bild jag å Hanna tog idag eftersom jag inte har några bilder på datorn, byee :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela