Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

TRÄNING + NYTTIG MAT

Publicerad 2014-06-25 18:00:00 i Foto, Vardag ,

Igår så tränade jag och Shaimaa på Hoberget, har inte tränat på ett tag nu så det kändes skönt att äntligen ta tag i det. Vi sprang några varv i slingan och gjorde massa övningar, situps, armhävningar osv och jag kände mig helt slut efteråt, en skön känsla!
 
Efter det åkte jag hem för att duscha innan jag åkte hem till henne och vi lagade en kycklingsallad, nyttigt nyttigt som sagt. Jag stannade där till typ åtta och när jag kom hem gjorde jag inte mer än att ligga och kolla på netflix, har börjat kollat på serien Orange is the new black och shiiit vad den är bra alltså, helt klart en ny favorit!
 
Idag så har jag bara vart hemma hela dagen, skulle egentligen vart med Shaimaa idag också men har blivit lite sjuk, ont i halsen, snuvig och ingen ork att ta sig upp ur sängen... Vi får hoppas att det går över så snart som möjligt för att på måndag åker jag till Spanien med Fanny. Så sjukt himla spänd! 
 
I alla fall så ska jag väl inte göra mer ikväll än vad jag gjort under dagen, alltså ingenting. Kanske kommer ett till blogginlägg upp så stay tuned!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela