Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

ETT VÄLDIGT HÖSTIGT SVERIGE

Publicerad 2014-10-12 22:15:48 i Vardag,

Åh vad mysigt Sverige är om hösten med massor av färgglada löv, lite kyligt klimat och massor av varm choklad! ❤️
 
 
 
Jag är alltså i Sverige just nu, men jag åker tillbaka till Thailand igen om endast 17 dagar så man kan säga att jag är här på en kort semester bara. Jag är förövrigt såå dålig på att blogga, när jag var i Thailand uppdaterade jag bara typ tre gånger, I'm sorry! 
 
Vad mer spännande saker händer just nu då? En sak är att femte säsongen av TWD (The Walking Dead, vilket är världens bästa serie) är nu igång, första avsnittet sänds ikväll i USA men finns inte ute i Sverige förrns imorgon. Sjukt taggad! Annars så har jag blandannat fått en rejäl vrickning i foten när jag spelade tennis med pappa i torsdags så jag har fått hoppat på kryckor, men det är mycket bättre nu iallafall. 
 
 
Imorgon ska jag äntligen träffa min älskling, Shaimaa, och vi tänkte först gå och käka pizza för att sen ta en höstpromenad. Längtar! 
 
Nu börjar en film efter en fruktansvärt lång paus så nu ska jag springa ner till resten av familjen och kolla. Hörs imorgon, kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela