Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

LÅNG DAG

Publicerad 2014-09-10 14:57:00 i Vardag,

Idag har vart en riktigt lång dag känns det som, delvis för att vi slutade 16 idag, men det har ändå känns som att de andra dagarna jag slutat fyra bara flygit fram.. 
 
Alltså är jag lämnad med en dunkande huvudvärk såhär på kvällskvisten, riktigt kul. Nu är jag klar med att vara negativ, jag lovar! ;) 
 
Känns som att jag inte har något särskilt att skriva om idag, lämna gärna förslag om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller om ni har frågor om något. Imorgon så slutar jag i alla fall två, åker förmodligen hem till Oliver och badar i deras pool innan mamma kommer att hämta mig för yogan Jag längtar verkligen, både att få se min nya bästis Mango (ni vet vem det är om ni läste mitt förra inlägg) och självklart till den sköna yogan och medtationen! 
 
En annan grej jag längtar till är när vi åker tillbaka till Sverige, om cirka en månad. Faktiskt har jag lite blandade känslor om det för att självklart vill jag komma dit för att träffa resten av familjen, släkten och mina vänner men samtidigt gruvar jag mig för den långa resan som i sin helhet är cirka 24 timmar. Det känns ju som vi precis gjorde den! Också kommer jag ju självklart sakna Thailand för det är här jag känner mig mest hemma, men vi kommer ju tillbaks efter bara några veckor i Sverige. 
 
Nu ska jag avsluta mitt inlägg för att jag ska ta en riktig tidig kväll pågrund av min huvudvärk, men vill ni först veta en rolig grej jag precis kom på? På senaste tiden brukar jag typ alltid runda av mina inlägg genom att säga att jag ska gå och lägga mig hahaha. Det är för att den enda tiden på dagen jag har tid att skriva är på kvällen, men lite lustigt ändå.
 
Godnatt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: "Tant Ulrika"

Publicerad 2014-09-10 15:37:19

Jättekul att läsa dina rader Emmy!

Postat av: Morfar

Publicerad 2014-09-14 12:08:08

God natt gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela