Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

SJUKT MYCKET REGN

Publicerad 2014-09-09 16:31:55 i Vardag ,

Just nu regnar det verkligen helt sjukt mycket med regn, lika som det gjort under hela dagen. Det är inte så konstigt eftersom det är lågsäsong här i Thailans och då regnar det väldigt mycket men detta år är nog rekord...
 
Idag har bara vart en vanlig skoldag, idrott på förmiddagen, jobb, ännu mer jobb och sen vid 14 slutade vi. Efter skolan svängde jag och mamma bara förbi 7-11 och köpte varsit mellanmål, hon köpte en macka och jag en pizzabit som man värmer i micron, sen delade vi på två små påsar chips och en varsin cola. Nyttigt var det ja. Vid halv fem började yogan och självklart åkte jag och mamma dit. Har verkligen börjat älska yoga och att meditera för man känner sig så fridfull efteråt. Låter jätteflummig men så är det i alla fall, hahaha ;)
 
När yogan var slut kom en av yogalärarens, eller vad man nu ska säga, hundar upp till där vi satt och det är seriöst världens gosigaste och finaste hund ❤️ Mango heter hon, och hon kom och spred ut sig bredvid mig på min yogamatta så låg vi där och typ höll om varandra hahaha, så gullig! När jag och mamma skulle till att åka hem började det typ storma och regnet verkligen ÖSTE ner, så vi stannade ett tag till för att se om det gick över men när det inte gjorde det gick vi till en resturang och åt middag tills ovädret skulle dra över.
 
Hur som helst har jag haft en jättehärlig dag/kväll, hur har eran dag vart? 
 
I helgen tänkte jag och mamma åka till Krabi för att shoppa lite, vi ska sova över på ett jättefint hotell där i två nätter, så vi kommer hem på söndagen. Vet inte riktigt om uppdateringen kommer vara på topp då eftersom det finns mycket annat att göra men vi får väl se. 
 
Kram! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela