Miss Thailand

Q&A, FOTO, MODE, SMINK OCH VARDAG.

DÅLIG UPPDATERING, JULLOV

Publicerad 2015-01-09 19:38:14 i Högtider,

Jag? Dålig uppdatering? Aldrig...
 

Såå, nu har jag inte skrivit någonting sedan typ i höstas men det har hänt väldigt mycket så bloggen har typ vart det sista jag tänkt på - hoppas ni kan förlåta mig! 
 
Let's see, vad har hänt på sista tiden? Det har varit jul vilket turligtvis spenderades i Sverige och inte i Thailand (enligt mig ska julen ALLTID spenderas i Sveriges snöiga landskap med en stor pyntad gran inne, och ingen av de sakerna kan man ju direkt göra i Thailand), bild på mig från då kommer här:
 
 Älskar diademet med Rudolf på! 
 
Vår fina gran ;)
 

Det har också vart nyår, vi i familjen stannade bara hemma och hade det mysigt då vi alltid brukar åka någonstans eller till någon och fira nyår. På dagen kom min gudfar och hans familj till oss och vi åkte till en pulkabacke och åkte snowracer, madrass & pulka.
 
Innan vi skulle hem bestämde jag mig för att åka eeeeett sista åk till på världens sämsta pulka vilket slutade med en vrickad fot (samma som förr när jag spelade tennis) och att hoppa påkryckor. På kvällen tände vi smällare, åt trerätters (bästa pappa) och hade det allmänt bra, en perfekt nyårsafton förutom det där med foten.
 
Bild tagen på mig strax innan tolvslaget :)
 
Jag har också fyllt år och jag hade en såååån bra dag med familj och vänner! ❤️ Jag har tyvärr ingen bild från den dagen. Resten av jullovet har jag inte gjort något speciellt på, bara tagit det lugnt å hängt med kompisar.
 
Nu ska jag gå ner och va lite med familjen, vi hörs imorgon, kraaam! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Thailand

Hej hej, jag heter Emmy Bäckström och är född 27 December år 2000. Bosatt i Thailand. Här kommer ni få läsa om blandannat vardag, mode, smink och dessutom få se massor av bilder. Hoppas ni vill följa, läsa och kommentera min blogg! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela